Välkomna till oss för att spela golf, slå på rangen/träna, ta lektioner, handla i shopen eller äta och dricka i restaurangen. Vi gör vårt bästa för att du ska få en fin upplevelse!
JOYNA

Vinn upp till 10 miljoner, sedan finns det vinster ända ner till nivån 40 kronor.

AKTUELLT

Nu kan du anmäla dig till
JUNIORTRÄNING

Extraöppet i shopen
Shopen är öppen söndagar 12:00-15:00 under mars – och öppnar för säsongen 28/3

Vi sänker tröskeln för nya medlemmar.
Därför avskaffas insatslånen för nya medlemmar och ersätts av en betydligt lägre inträdesavgift.

Erbjudande Grönt-kort gruppkurs & Seniormedlemskap (för nya golfare), ordinarie pris 10.500 kr, nu endast 5.200 kr

Årsavgifterna har skickats
 som e-Faktura
Har du inte fått den så kontakta oss info@partillegk.se

Hamburgarbuffé
Äntligen är den tillbaka, vår populära burgarbuffe!
Lördag kl. 12.00 -16.00
Vuxna 179 kr, barn 3-12år 95kr.
Hjärtligt välkomna

Vårens städdag
Söndag 7 april 09 -12

Driving Range
Öppen – med belysning fram till 21.00
Rangekort går att köpa i vår reception,
eller betala med swish på plats.

JOYNA

Vi kommer att satsa på Folkspels nya digitala prenumerationslotteri JOYNA som kan vara gynnsamt för både dig och vår klubb!

Vi vill att alla våra medlemmar skall få chansen att vara med och bidra – 50 kr av varje förmedlad / köpt lott går direkt till klubben och vår fortsatta investering i bana! Detta kan ge oss ca 180.000 redan i år!

VI BEHÖVER DIN HJÄLP